tiistai 26. elokuuta 2014

Aino Ihana Maitosuklaa

Tarjoutui taas tilaisuus maistella ilmaisjäätelöä! Mikäs sen kivempaa.

Suklaakermajäätelöä, maitosuklaanmakuista kastiketta ja rouhittua maitosuklaata. 

Onpas siinä suklaata kaikissa mahdollisissa muodoissa.

Jäätelöä: 9 dl.
Valmistusmaa: Suomi.
Hinta: 0 € minulle.
Testitilanne: Olen käymässä vanhempieni luona ja nautimme lauantai-illan kunniaksi jäätelöä.

Tuomio: Suklaata on, vähän turhankin paljon.
  • Jäätelö on todella kovaa. Annan pakkauksen olla hetken pöydällä, ennenkö alan lusikoida jäätelöä lautasille. Silti joudun tsempata tosissani, että saan lusikan uppoamaan jäätelöön. Rannetta särkee siinä vaiheessa, kun olen saanut pakkauksesta annokset kolmelle ihmiselle.
  • Jäätelön maussa ei ole suurempaa vikaa. Suklaarouhetta on tarpeeksi ja seassa on isojakin suklaapaloja.
  • Suklaata on vaan kertakaikkiaan liikaa. Suklaajäätelön, -kastikkeen ja -rouheen yhdistelmä on ihan liian raskas.
  • Niinkuin äitini totesi: Eihän tämä ole jäätelöä, tämä on suklaata.
  • Suklaafanit voivat pitää tästä, mutta minä en lämpene.
  • Suklaajäätelön tilalle pitäisi vaihtaa vaniljajäätelö.
  • Mistähän minulle on tullut sellainen käsitys, että pitäisin Aino-jäätelöistä? Tähän mennessä ne ovat olleet lähes järjestään pettymyksiä.
Arvosana: 5,5 (asteikolla 1-10)

1 kommentti:

  1. uskallatkin dissata maanpäällistä taivasta!!!!!!!!!!

    VastaaPoista